Обмін і повернення товару
Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача».
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
Для оформлення повернення вам необхідно:
1. Роздрукувати, заповнити та обов'язково підписати заяву на повернення.
2. Скомплектувати повернення, який складається з:
a. товару
b. підписаного заяви на повернення
с. товарного чека
3. Для відправлення посилки вкажіть:
одержувач - ТОВ РА "Прайд" (представник - Руденко Василь)
адреса одержувача - м. Запоріжжя, відділення Нової пошти №11,
телефон - +38067-213-06-00
Послуги «Зворотній доставка» і «Накладений платіж» необхідно скасувати.
Оплата доставки - за рахунок відправника (за тарифами Нової пошти)
4. Дочекатися смс повідомлення про надходження повернення на склад.
Грошові кошти будуть переведені протягом 3-5 робочих днів з моменту прийняття товару до повернення.
Важливо! Якщо товар, що повертається був оплачено, повернення здійснюється на ту карту, з якої була передоплата.
Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою або з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо. В цьому випадку посилки повертаються відправнику.
Важливо! При оформленні відправлення оціночну вартість товару, що повертається необхідно вказувати дорівнює вартості товару в замовленні.
Звертаємо увагу: у разі, якщо дані одержувача вказані невірно ми не можемо гарантувати доставку посилки.
Обмін / повернення якісного товару
Підстава:
Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України Про захист прав споживачів (далі по тексту - Закон), і стан товару, а саме:
УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:
Обмін / повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.
Отриманий товар повинен відповідати змісту на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опис не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізняться від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора (дисплея).
Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;
Якщо ви отримали товар неналежної якості (при відкритті упаковки виявили виробничий брак - Пришліть нам на електронну пошту [email protected] c позначкою "Повернення"
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий!
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
УВАГА! При поверненні не якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну. Покупець має право:
Додаткова інформація
Повернення / обмін товару можна здійснити за адресою м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39, при дотриманні всіх вище перерахуваних пунктів.
Підписка на акції та спеціальні пропозиції
Підпишіться на нашу розсилку і будьте в курсі. Спамити не будемо, обіцяємо :)