Умови повернення

 

Обмін і повернення товару


Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача».

 

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

 

 

Для оформлення повернення вам необхідно:


1. Роздрукувати, заповнити та обов'язково підписати заяву на повернення.

2. Скомплектувати повернення, який складається з:

       a. товару

       b. підписаного заяви на повернення

       с. товарного чека

3. Для відправлення посилки вкажіть:

    одержувач - ТОВ РА "Прайд" (представник - Руденко Василь)

    адреса одержувача - м. Запоріжжя, відділення Нової пошти №11,

    телефон - +38067-213-06-00

    Послуги «Зворотній доставка» і «Накладений платіж» необхідно скасувати.

    Оплата доставки - за рахунок відправника (за тарифами Нової пошти)

4. Дочекатися смс повідомлення про надходження повернення на склад.

 

Грошові кошти будуть переведені протягом 3-5 робочих днів з моменту прийняття товару до повернення.
Важливо! Якщо товар, що повертається був оплачено, повернення здійснюється на ту карту, з якої була передоплата.

Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, відправлені післяплатою або з пересилкою за рахунок одержувача, ми не отримуємо. В цьому випадку посилки повертаються відправнику.

Важливо! При оформленні відправлення оціночну вартість товару, що повертається необхідно вказувати дорівнює вартості товару в замовленні.

Звертаємо увагу: у разі, якщо дані одержувача вказані невірно ми не можемо гарантувати доставку посилки.

 

Обмін / повернення якісного товару


Підстава:

Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України Про захист прав споживачів (далі по тексту - Закон), і стан товару, а саме:

  1. товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;
  2. товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ. Товари які не підлягають обміну:
    • Парфумерно-косметичні вироби;
    • Засоби особистої гігієни;
    • Нижня білизна;
    • Дитячі товари;
    • Інструменти для педикюру та манікюру;
    • І інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
  3. товар не підійшов Покупцеві з підстав, які не пов'язані з претензіями до якості товару;
  4. товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;
  5. Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару.

 

УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:

  1. повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів;
  2. розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця повернутого товару.

 


Обмін / повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.
Отриманий товар повинен відповідати змісту на сайті.

 

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опис не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізняться від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора (дисплея).

 

Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;

 

Якщо ви отримали товар неналежної якості (при відкритті упаковки виявили виробничий брак - Пришліть нам на електронну пошту [email protected] c позначкою "Повернення"


Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий!
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

 

УВАГА! При поверненні не якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну. Покупець має право:

 

  1. повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів;
  2. розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів у той же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця повернутого товару.


Додаткова інформація


Повернення / обмін товару можна здійснити за адресою м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39, при дотриманні всіх вище перерахуваних пунктів.

Підписка на акції та спеціальні пропозиції

Підпишіться на нашу розсилку і будьте в курсі. Спамити не будемо, обіцяємо :)

Це поле обов'язкове Помилковий формат